[:ru]Если у Вас возникла необходимость приватизировать комнату в общежитии, в данной статье мы расскажем, какие документы необходимо подготовить, как выглядит процедура приватизации такого объекта, а также поможем Вам разобраться, какие документы необходимо подготовить, и какие сроки оформления приватизации комнаты общежития.
Начать следует с определения термина “общежитие”.
Общежитие – это помещение временного проживания, право на заселение в комнату общежития подтверждается ордером на занимаемую площадь нанимателем.
Нужно заметить следующее: наличие любого жилья у участника приватизации является основанием для отказа в приватизации комнаты в общежитии.
Перечень документов, которые нужно собрать для приватизации
- копия ордера на комнату;
- копия паспорта и идентификационного кода лица, являющегося нанимателем комнаты;
- технический паспорт БТИ на комнату, изготовлен не позднее чем за год до приватизации комнаты в общежитии;
- оригинал справки о том, что у лица, принимающего участие в приватизации не имеет заболевания туберкулезом;
- справка с ЦНАП «Додаток 13».
Если есть предыдущая прописка с 1992 года
В таком случае нужно подтвердить тот, факт, что участник приватизации не использовал право приватизации по старому адресу, в связи с чем список документов увеличится.
Документы, которые нужно получить в случае наличия предыдущей адреса регистрации:
- справка с ЦНАП «Додаток 13»;
- справка с ЦНАП о том, что участие в приватизации по старому адресу не принимали;
- справка из Ощадбанка о том, что чеки на приватизацию не были использованы.
[vc_btn title=”Заказать приватизацию квартиры/ комнаты в общежитии” shape=”square” size=”lg” align=”center” button_block=”true” el_class=”button-order eModal-7″]
Сроки выполнения процедуры приватизации комнаты в общежитии
Чтобы собрать соответствующий перечень документов, нужно около 12-16 рабочих дней. Также, с момента подачи документов в отдел приватизации, рассмотрение документов занимает еще 30 календарных дней.
В среднем срок выполнения процедуры приватизации составляет около 1,5 – 2 месяца.
Конечным результатом приватизации квартиры или комнаты общежития является получение оригинала «Свидетельства о праве собственности». Следует заметить, что с 2013 года все недвижимое имущество, приобретенное, приватизированное, полученное по наследству, подлежит регистрации в Государственном реестре прав на недвижимое имущество.[:ua]Якщо у Вас виникла необхідність приватизувати кімнату гуртожитку, в даній статті ми розкажемо, які документи необхідно підготувати, як виглядає процедура приватизації такого об’єкту, а також допоможемо Вам розібратись, які документи необхідно підготувати, та які терміни оформлення приватизації кімнати гуртожитку.
Почати слід з визначення терміна “гуртожиток”.
Гуртожиток – це приміщення тимчасового проживання, право на заселення в кімнату гуртожитку підтверджується ордером на займану площу наймачем.
Потрібно зауважити наступне: наявність будь-якого житла в учасника приватизації є підставою для відмови в приватизації кімнати в гуртожитку.
Перелік документів які потрібно зібрати для приватизації
- копія ордеру на кімнату;
- копія паспорта та ідентифікаційного коду особи, яка є наймачем кімнати;
- технічний паспорт БТІ на кімнату, виготовлений не пізніше як за рік до приватизації кімнати в гуртожитку;
- оригінал довідки про те, що у особи, яка приймає участь у приватизації не має захворювання на туберкульоз;
- довідка з ЦНАП «Додаток 13».
Якщо є наявна попередня прописка з 1992 року
В такому випадку потрібно підтвердити той, факт що учасник приватизації не використав право приватизації за попередньою адресою, в зв’язку з чим список документів збільшиться.
Документи які потрібно отримати в разі наявності попередньої адреси реєстрації:
- Довідка з ЦНАП « Додаток 13»;
- Довідка з ЦНАП про те що участь у приватизації за попередньою адресою не приймали;
- Довідка з Ощадбанку про те що чеки на приватизацію не використані.
[vc_btn title=”Замовити приватизацію квартири/ кімнати в гуртожитку” shape=”square” size=”lg” align=”center” button_block=”true” el_class=”button-order eModal-7″]
Строки виконання процедури приватизації
Щоб зібрати відповідний перелік документів потрібно близько 12-16 робочих днів. Також, з моменту подання документів до відділу приватизації, розгляд документів займає ще 30 календарних днів.
Загалом строк виконання процедури приватизації становить близько 1,5 – 2 місяці.
Кінцевим результатом приватизації квартири чи кімнати гуртожитку є отримання оригінала «Свідоцтва про право власності». Слід зауважити, що з 2013 року все нерухоме майно, яке придбане, приватизоване, отримане в спадщину, підлягає реєстрації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.[:]