[:ua]Початок будівництва зможуть реєструвати нотаріуси та державні реєстратори (законопроект)[:ru]Начало строительства смогут регистрировать нотариусы и государственные регистраторы (законопроект)[:]

[:ua]Реєструвати права на початок будівництва будуть нотаріуси та держреєстратори, однак перевіркою проєктної документації вони займатися не будуть.

Про це заявила народний депутат, заступник голови парламентського комітету з питань містобудування Олена Шуляк, коментуючи нову концепцію будівельної реформи, передає Інтерфакс-Україна.

За її словами, у державних реєстраторів і нотаріусів буде лише одна функція – реєстраційна. Що стосується документації проєктів, то її перевірка ляже на плечі спеціалізованих експертних організацій. Саме вони буду нести підвищену адміністративну, матеріальну і кримінальну відповідальність.

Шуляк розповіла, що сьогодні не всі документи внесли до Держреєстру речових прав, який ведеться з 2013 року, а його основна архівна складова частина – це реєстр прав власності на нерухоме майно – з 2002 року.

Тому нотаріуси і держреєстратори будуть на прохання замовника вносити в електронний реєстр дані, які зафіксовані у паперовому документі.

Зареєструвати документи для об’єктів класу наслідків СС1 можна буде через портал “Дія”, через нотаріуса або подати документи до ЦНАП. Тут після обробки інформація надійде до державного реєстратора, який працює на відповідній території.

Депутат нагадала, що крім документа, розробленого Мінрегіоном, в парламенті зареєстрували ще п’ять проєктів закону про реформування містобудування. Координаційна рада з проблемних питань в містобудуванні рекомендує вибрати з них найкращі ідеї для створення єдиного законопроєкту, який мають допрацювати і зареєстровати в Раді до літа.

В Мінрегіоні раніше розповідали, що на початку цього року була розроблена нова концепція реформи, яка, як вважають в міністерстві, вводить більш ефективне регулювання в системі органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

Джерело: Нерухомі[:ru]Регистрировать права на начало строительства будут нотариусы и госрегистраторы, однако проверкой проектной документации они заниматься не будут.

Об этом заявила народный депутат, замглавы парламентского комитета по вопросам градостроительства Елена Шуляк, комментируя новую концепцию строительной реформы, передает Интерфакс-Украина.

По ее словам, у государственных регистраторов и нотариусов будет лишь одна функция – регистрационная. Что касается документации проектов, то ее проверка ляжет на плечи специализированных экспертных организаций. Именно они буду нести повышенную административную, материальную и уголовную ответственность.

Шуляк рассказала, что сегодня не все документы внесли в Госреестр вещных прав, который ведется с 2013 года, а его основная архивная составная часть – это реестр прав собственности на недвижимое имущество – с 2002 года.

Поэтому нотариусы и госрегистраторы будут по просьбе заказчика вносить в электронный реестр данные, которые зафиксированы в бумажном документе.

Зарегистрировать документы для объектов класса последствий СС1 можно будет через портал “Дія”, через нотариуса или подать документы в ЦПАУ. Здесь после обработки информация поступит государственному регистратору, который работает на соответствующей территории.

Депутат напомнила, что кроме документа, разработанного Минрегионом, в парламенте зарегистрировали еще пять проектов закона о реформировании градостроительства. Координационный совет по проблемным вопросам в градостроительстве рекомендует выбрать из них лучшие идеи для создания единого законопроекта, который должен быть доработан и зарегистрирован в Раде до лета.

В Минрегионе ранее рассказывали, что в начале этого года была разработана новая концепция реформы, которая, как считают в министерстве, вводит более эффективное регулирование в системе органов государственного архитектурно-строительного контроля и надзора.

Источник: Нерухомі[:]

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Прокрутка до верху